Жүктіліктің 27-ші аптасы

 

Жүктіліктің 27-ші аптасы

Жүктіліктің 27-ші аптасы - үшінші триместрдің шамамен басталуы. Бұл нәрестенің дүниеге келуі жақындай түскенін білдіреді. Сіз болашақ ана ретінде денеңізде көбірек өзгерістерді сезінесіз. Жатырдың көлемінің ұлғаюына байланысты тыныс алу қиынға соғуы мүмкін, ұйықтауға ыңғайлы қалыпты табу қиынға соғады, жүктіліктің ерте кезеңіндегідей отыру ыңғайлы емес, бірақ бұл көріністердің барлығын азайтуға немесе олардың кейбірін толығымен алып тастауға болады.

Жүкті әйелдің денесінде болатын гормоналды, мінез-құлық, физиологиялық өзгерістер түнгі ұйқының сапасына әсер етеді. Төсектегі жалпы уақыт ұлғайғанына қарамастан ұйқының ұзақтығы мен тиімділігі азаяды . Бұл түнгі оятулардың көбеюіне байланысты. Мұндай ұйқыдан кейін әйел өзін сергек сезінбейді. Дәрігердің ұсыныстарын орындауды жалғастырыңыз және мүмкіндігінше "салауатты" өмір салтын ұстаныңыз, бұл тамақтануға да, физикалық белсенділікке де қатысты және әрине, стресстен аулақ болуға тырысыңыз.

Факт

Жүктілік мерзімі неғұрлым ұзақ болса, жалпы ұйқы уақыты соғұрлым тез қысқарады¹.

Білген пайдалы.

Ұйықтауға ыңғайлы қалып аяқтың арасына жастық салынған бүйірлік қалып болуы мүмкін. Сондай-ақ, ұйықтау үшін болашақ аналарға арналған арнайы жастықтарды қолдануға болады.

Білген пайдалы.

Ұйықтауға ыңғайлы қалып аяқтың арасына жастық салынған бүйірлік қалып болуы мүмкін. Сондай-ақ, ұйықтау үшін болашақ аналарға арналған арнайы жастықтарды қолдануға болады.

Жүктіліктің 27-ші аптасы: нәресте қалай дамиды?

Ұрық күшейе түседі, белсенді өседі. Балада тері астындағы майдың жиналуы жалғасуда және көп ұзамай ультрадыбыстық зерттеуде оның дене пішіндері қалай дөңгелектеніп, бізге таныс көріністі қабылдайтынын байқауға болады. Қазір нәрестенің мүшелері дами береді. Онда: жүйке жүйесі жақсарады, ми қатпарының саны артады, есту қабілеті дамиды, тырнақшалары өсе береді, көптеген органдар мен жүйелер қалыптасқан².

Үшінші триместрдің басында құрсақтағы сәбилердің көпшілігі бастарын туу жолына қарай бұрады. Алайда, қазір баланың қай позицияда өсуге ыңғайлы екенін таңдауы бар және егер ол басқаша орналасса, қауіпті ештеңе жоқ. Балада әлі де дұрыс бұрылуға уақыт бар. Егер сіз осы уақытта болашақ ананың ішінің бетін байқасаңыз, сіз қозғалыстарды және жолыңыз болса, қолдар мен аяқтардың құрылымын байқай аласыз.

Маңызды!

Болашақ аналар нәрестенің белсенділігіне, оның қозғалыстарының санына үйренеді, ал егер сіздің балаңыз 27-ші аптада әдеттегіден аз белсенділік танытса, оны дереу дәрігермен талқылау керек.

Білген пайдалы.

Енді сіз нәрестенің қозғалысын қатты сезінесіз және дәл осы уақытта онымен психоэмоционалды байланыс ең маңызды болады. Бала қазірдің өзінде дыбыстарды ажыратады, жақындарының дауыстарын таниды, анасының қарнына тигенде жауап береді, жарықтың өзгеруін сезінеді. Мамандар ата-аналар мен жақын адамдар жүктілік кезінде баламен неғұрлым көп сөйлессе, оған кітап оқып, ән айтып, анасының ішін сипаса, бала туылғаннан кейін жақындарының дауыстарына соғұрлым белсенді жауап беретінін дәлелдеді. Сондай-ақ, мұндай сәбилердің эмоционалды интеллектісі жоғары болады³.

Жүктіліктің 27-ші аптасы: болашақ ананың ағзасындане болады?

Жүктіліктің 27-ші аптасында жатырдың өсуі соншалық, дәрігер оның түбін кіндіктен 2 көлденең саусақпен сезе алады — бұл лоннан шамамен 24-26 см жоғары. Енді сіз үшін бөлшек тамақтануды ұстану маңызды - кішкене бөліктерде тамақтану, бірақ көбінесе артық тамақтанбау керек. Іш қату мен жүрек айнуын болдырмау үшін тамақ ауыр емес, оңай сіңімді болуы керек. Сұйықтықты жеткілікті мөлшерде ішу керек, ал үйден шыққан кезде, мысалы, су мен алманы өзіңізбен бірге алу керек⁴.

Осы кезеңде сіздің ағзаңыздағы барлық мүмкін қиындықтар сіздің ішіңіздегі кішкентай ғажайыптың көлеңкесінде қалатынын, ол өсіп, дамып келе жатқанын еске түсіріңіз.

Қызықты.

Нәресте денеге біткеннен бастап және жүктіліктің үшінші триместрінің басына дейін дене салмағының жетіспеушілігі бар болашақ ананың салмағы шамамен 7-8 кг-ға артады. Жүктілікке дейінгі семіздікке шалдыққан болашақ аналарда 3 триместрге дейін дене салмағы шамамен 5 кг-ға артады. Жүктілікке дейінгі қалыпты дене салмағы бар аналарда осы мерзімге салмақ қосылады, орташа есеппен 6-7 кг құрайды, яғни бұл жүктілікке дейінгі бастапқы салмаққа байланысты⁵.

Қаралымдарда дәрігер сіздің салмағыңызды қалыпты шектерде ұстау үшін сізді бақылайды. Егер бұл көрсеткіш нормадан тыс болса, ол диетаны түзетуді ұсынуы мүмкін.

27-ші аптадағы Фитнес: иә немесе жоқ?

Көп жағдайда жүкті әйелдердің 27-ші аптадағы жаттығулар, фитнес, йога туралы сұрақтарына жауап оң болады, өйткені бұл уақытта, егер қарсы көрсетілімдер болмаса, физикалық жаттығулар жасауға болады. Мұны дәрігермен кеңескеннен кейін және білікті нұсқаушының басшылығымен ғана жасаңыз.

Жаттығу бақыт гормондарының — эндорфиндердің өндірісін арттыратыны белгілі, стресс деңгейін төмендетеді, тыныштандырады, жақсы әл-ауқатқа ықпал етеді және арқа мен төменгі арқадағы ауырсынуды азайтады. Жоғарыда аталған барлық аспектілер бала күтетін әйел үшін өте маңызды⁶

Маңызды.

Жүктілік кезіндегі кез-келген сабақтың алдында дәрігермен кеңесу керек, ол жаттығулардың қарқындылығын, сабақтың түрін, олардың ұзақтығын таңдауға, тыйым салынған позаларды болдырмауға көмектеседі (мысалы, йога кезінде.

Бала өсуді, дамуды және дүниеге келуге дайындалуды жалғастыруда. Жұмсақ, тыныш музыка тыңдауға, жиі демалуға және ауада серуендеуге тырысыңыз. Балаңыздың осы сиқырлы өзгерістері мен қимылдарын есте сақтаңыз, өйткені бұл кезең жақын арада аяқталады.

  • 1.Л.И.Колесникова, И.М.Мадаева,Н.В.Протопопова.Сон и беременность.УДК: 618.2:612.821.7 С.78..
  • 2.2) https://www.unicef.org/eca/ru/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8/%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B9-%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%80-%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8
  • 3.3) А. Батуев. У истоков перинатальной психологии. С. 115.
  • 4.4) Акушерство: национальное руководство / под ред. Г. М. Савельевой, Г. Т. Сухих, В. Н. Серова, В. Е. Радзинского. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: ГЭОТАР-Медиа, 2018. - 1088 с. - (Серия "Национальные руководства"). - ISBN 978-5-9704-4551-8. С. 737
  • 5.Н. Б. Чабанова,Т.Н.Василькова,Т.П.Шевлюкова.Гестационная прибавка массы тела в зависимости от исходных антропометрических показателей.DOI:10.17749/2313-7347.2017.11.2.040-044.С.42.
  • 6.О. А. Гусева, Н. В. Сивас, А. В. Калинин. Методика подготовки беременных женщин к деторождению средствами акватренинга и йоги. УДК 618.2:613.71:797.21(045). С. 55.
наверх

Nestlé Baby & Me клубына қосылыңыз

Обратная связь
Кері байланыс
Полезные онлайн-программы
Пайдалы онлайн-бағдарламалар
Скидки от наших партнёров
Біздің серіктестерден жеңілдіктер
Всё о развитии и питании малыша
Баланың дамуы мен тамақтануы туралы
разделитель