Жүктіліктің 28-ші аптасы

  Жүктіліктің 28-ші аптасы

 

Жүктіліктің 28-ші аптасында нәресте өсуді жалғастырады, оның мүшелері жақсарады, дене жүйелері біртіндеп жұмысқа қосылып, туылуға дайындалады. Болашақ ананың ағзасында да көптеген өзгерістер болады, олар туралы біз осы мақалада айтатын боламыз.

Жүктіліктің 28-ші аптасы: нәресте қалай дамиды?

Болашақ нәресте барған сайын салмақ жийнайды, тері астындағы тіндерді жинауды жалғастырады, сондықтан сіздің ішіңіз дөңгелектенеді. Оның денесін жабатын Алғашқы түк немесе үлпе жүндер баяу түсе бастайды. Алғашқы түк тек иық аймағында сақталады. Бұл кезеңде бастың шаш сызығы пайда болады.1

Енді ұрық көзді белсенді түрде жаттықтыра бастайды: ояту кезінде ашып, ұйқы кезінде жауып, жыпылықтауды үйренеді. Көз жасы бездері көз жасы сұйықтығын шығара бастайды және шығара бастайды, есту мүшелері де жақсарады.2 Мидың үлкен жарты шарлары өседі, қатпарлардың саны артады.

Білген пайдалы.

Баланың жүйке жүйесінің дұрыс дамуы үшін маңызды қоректік заттардың жетіспеушілігін болдырмау және оның ми қызметінің дамуына ықпал ету үшін жүктілік кезінде денеге қажетті макро және микроэлементтердің жеткілікті мөлшерін беру үшін дұрыс тамақтану керек. Қажет болса, дәрігермен кеңескеннен кейін диетаға витаминдер қосу керек.3

Жүктіліктің 29-шы аптасының басында нәрестенің өміршеңдігі жоғары. Бұл дегеніміз, мерзімінен бұрын босанған жағдайда, баланың ағзаның даму патологиясы болмаған кезде аман қалу мүмкіндігі жоғары. Нәрестенің өкпе альвеолаларында әлі де сурфактант аз, бірақ олар газ алмасуға дайын.4

Қызықты.

Сурфактант - бұл өкпедегі альвеолалардың бір-біріне жабысуына жол бермейтін зат (өкпедегі тыныс алу бөлімдерін құрайтын және тыныс алуға қатысатын көпіршік тәрізді құрылымдар).5

Бала тез салмақ қосады және оған өте белсенді қозғалыстар жасауға тар бола бастайды. Дегенмен, күнделікті қозғалыстардың санын санауды жалғастыру керек. 12 сағат ішінде нәресте кем дегенде 10 қозғалыс жасауы керек. Егер бұл мөлшер аз болса, дәрігерге хабарлау керек.

Осы кезеңде дәрігер баланың жүрегін стетоскоппен оңай тыңдай алады. Минутына соққылар саны 140-160-қа жетеді.

Жүктіліктің 28-ші аптасы: болашақ ананың ағзасында не болады?

Үшінші триместрдің басында ұрықжолдас қарқынды дамиды. Ұрықжолдас - бұл әйелдің жүктілігі кезінде ғана жұмыс істейтін ерекше орган. Бұл мүше дөңгелек пішінді жалпақ дискіге ұқсайды. Жүктіліктің соңына қарай ұрықжолдастың салмағы шамамен 470-500 грамм.6

Қызықты.

Ұрықжолдас - бұл иммундық делдал. Бұл мүше болашақ ана мен ұрықтың иммундық жүйелерінің өзара әрекеттесуіне көмектеседі. Жүктіліктің соңғы триместрінде анадан қорғаныш антиденелер балаға ұрықжолдас арқылы өтеді және нәресте туылғаннан кейін 4-6 айға дейін нәресте денесінде сақталады.7

Жүктіліктің асқынбаған кезеңінде ұрықжолдас жетілудің 4 дәрежесінен өтеді. Әрбір жетілу дәрежесінің өзіндік белгілері бар:

0 жетілу дәрежесі - 30 аптаға дейін;

I дәреже - 27-36 апта;

II дәреже - 34-39 апта;

III дәреже-36 аптадан кейін.8

Ұрықжолдастың ерте қартаюы келесі кезеңге қажетті мерзімнен ерте өту деп аталады. Ұрықжолдастың ерте қартаюы нәрестенің тамақтануының нашарлауына, қорғаныс функцияларының төмендеуіне және мерзімінен бұрын босануға әкелуі мүмкін.

Маңызды.

Ультрадыбыстық зерттеу нәтижелері бойынша дәрігер ғана ұрықжолдастың ерте қартаю фактісін тани алады. Сондықтан дәрігерге үнемі бару керек және тағайындалған тексерулерден өту қажет.

Созылулар мүмкін бе?

Соңғы триместрдің бірінші айы ұрықтың тез өсуімен сипатталады, бұл жатырдың ұлғаюына және іштің терісінің созылуына әкеледі. Сіз терінің құрғауы мен қышуымен бірге созылу белгілері сияқты құбылысқа тап болуыңыз мүмкін. Қызыл жолақтар уақыт өте келе ағарады, бірақ босанғаннан кейін әрдайым жоғалмайды.

Созылу белгілерінің алдын алу және ыңғайсыздықты жеңілдету үшін ылғалдандыратын және нәрлендіретін кремдер мен тері майларын қолданып көріңіз. Майлар мен кремдерді таңдағанда, олардың жүкті әйелдер үшін қауіпсіз екенін нақтылаңыз.9

Дене белсенділігі

Болашақ аналарға арналған Йога, фитболмен жаттығулар, дұрыс созылу әдістері, жүзу - бұл физикалық белсенділіктің барлық түрлері әл-ауқаттың жақсаруына ықпал етеді және арқа мен төменгі арқадағы ауырсынуды азайтуға көмектеседі.

Осы кезеңде сіздің жүктемелеріңіз қалыпты болуы керек және кәсіби жаттықтырушының немесе нұсқаушының бақылауында болуы керек. Кегель жаттығулары сияқты қынаптың бұлшық еттеріне арналған жаттығулар артық болмайды. Олар бұлшықеттерді нығайтуға, оларды серпімді етуге және босану кезінде ауырсынуды азайтуға мүмкіндік береді.

Маңызды!

Мұндай физикалық жаттығуларды орындауға қарсы көрсетілімдеріңіз бар-жоғын дәрігеріңізбен кеңесіңіз.10

Декреттік демалыс

Үшінші триместрде сіз 30 аптада басталатын декреттік демалысқа шығуға дайындаласыз Егер жүктілік бірнеше рет болса, онда декреттік демалыс 28 аптадан басталады.11

Жұмыс және іскерлік мәселелерден басқа, көптеген болашақ аналар босану жоспарланған клиниканы немесе перзентхананы таңдай бастайды. Бұл сұрақ әрқашан жеке болып саналады және сіздің жеке тілектеріңізге және жүктілікті бақылайтын дәрігердің ұсыныстарына байланысты.

Кеңес.

Ең алдымен, клиниканы немесе перзентхананы таңдағанда, лицензияның және аккредиттеуден өткенін растайтын құжаттың болуын нақтылау қажет. Сондай-ақ, пациенттердің пікірлерін зерттеу де маңызды. Аумақтық орналасуды ескеріп, сізге қол қоюды ұсынатын кез-келген құжаттармен мұқият танысқан жөн.

Дәрігермен кездесуде таңдалған клиникаға барған кезде сізді қызықтыратын сұрақтарды алдын-ала жазып алыңыз, сонымен қатар босануға қажетті заттардың тізімін нақтылаңыз.

Жүктіліктің 28-ші аптасы - босануға дайындықты бастау үшін қолайлы уақыт. Осы уақытта курстарға бару, босану және балалар туралы әдебиеттерді оқу, басқа аналардан кеңес сұрау пайдалы болады. Өзіңізді күйзеліске ұшыратпауға тырысыңыз, жүйке жүйеңізді шамадан тыс жүктемеңіз және дәрігерлердің ұсыныстарына мұқият болыңыз.

  1. В. И. Дуда. Акушерство. С. 86.
  2. Т. Хакулинен, М. Пелконен, Я. Сало, М. Куронен. В ожидании малыша. Пособие для будущих родителей. ISBN издание 978-952-302-953-8. г. Хельсинки, 2019. C. 9.
  3. С. Е. Украинцев, P. McJarrow. Питание и развитие мозга: современные представления и взгляд в будущее. С. 104.
  4. https://dic.academic.ru/dic.nsf/medic/10061
  5. С. Н. Иакашвили. Влияние состояния фетоплацентарного комплекса после экстракорпорального оплодотворения и переноса эмбриона на подготовку организма к родам. Москва - 2018. С. 17.
  6. Т.Л. Смирнова. Плацента. Этапы развития. УДК 618. 46. С. 1.
  7. Е. Д. Луцай, И. В. Митрофанова, Ю. А. Ферхова, Е. Н. Сирик. К вопросу о морфологии плаценты человека. С. 13.
  8. С. Т. Шаталова. Профилактика растяжек во время беременности и послеродового периода. УДК 618..2:687.552.2-039.71. Москва 2005. С. 3, 4
  9. В. И. Дуда. Акушерство. С .124, 125.
  10. А. Г. Ящук, И.Р. Рахматуллина, И. И. Мусин, К. А. Камалова, К. Н. Ящук. Тренировка мышц тазового дна по методу биологической обратной связи у первородящих женщин после вагинальных родов. УДК 618.4-089. С. 18.
  11. https://egov.kz/cms/ru/articles/child/ui_decret
наверх

Nestlé Baby & Me клубына қосылыңыз

Обратная связь
Кері байланыс
Полезные онлайн-программы
Пайдалы онлайн-бағдарламалар
Скидки от наших партнёров
Біздің серіктестерден жеңілдіктер
Всё о развитии и питании малыша
Баланың дамуы мен тамақтануы туралы
разделитель