Жүктіліктің 24-ші апталығы

Жүктіліктің 24 апталығы.

 

Ананың жүктілігінің 24-ші аптасындағы нәресте өзінің қарқынды өсуі мен дамуын жалғастыруда. Оның денесі жатырда көбірек орын алады, сезім мүшелері жақсарады. Ана мен баланың ағзасында тағы қандай өзгерістер болатыны туралы оқыңыз.

Жүктіліктің 24-ші аптасы: нәресте қалай дамиды?

Осы аптада баланың салмағы шамамен 600 грамға жетеді. Жатырдың бүкіл қуысын ұрық біртіндеп алады, сондықтан оның қозғалысы импульсивті болуды тоқтатады, айқынырақ болады. Бұл кезеңде нәресте кейде кіндікті қолдарымен ұстап, бұрап, аударып, қолдар мен аяқтардың буындарын созып, бүгіп алады. 24-ші аптада бұлшықет талшықтарының өсуіне байланысты оның бұлшықет массасы арта береді¹.

Қызықты.

Жүктіліктің осы кезеңінде болашақ ана ғана емес, әкесі де, басқа жақын адамдар да қолын асқазанға қойса, нәрестенің итерілуін сезіне алады.

Қазір ұрықтың сезім мүшелерін жетілдіру жүріп жатыр. Енді ол анық естиді, әртүрлі талғамдарды ажырата алады. Баланың миы дамуын жалғастыруда, сезім мүшелерімен де байланыс қалыптасады. Бала сыртқы тітіркендіргіштерге - өткір дыбыстарға, жарыққа жауап бере алады. Жарқын жарықты сезінгеннен немесе қатты дыбыстарды естігеннен кейін, нәресте бұрылып, көздерін қолдарымен жабады. Болашақ ана күйзеліске ұшыраған кезде, уайымдайды, нәресте неғұрлым қарқынды қозғала бастайды немесе керісінше қатып қалады².

Жүктіліктің 24-ші аптасы: болашақ ананың ағзасында не болады?

Жүктіліктің осы кезеңінде сіздің бүйректеріңіз ауыр жүктемелерге ұшырайды. Егер жүктілікке дейін бүйрек проблемалары болса, дәрігер олардың өршуіне жол бермеу үшін оларға ерекше назар аударады³.

Маңызды.

Егер бел аймағындағы ауырсыну мазаласа, дене қызуы көтеріледі, зәр шығару кезінде ауырсыну болса - дәрігермен кеңесу керек.

Болашақ ананың ұйқысы мен демалысы

Демалуға және ұйықтауға ыңғайлы дене жағдайын табу болашақ анаға осы мерзімде ыңғайсыздық тудыруы мүмкін. Шамамен 24-ші аптадан бастап сол жақта үнемі ұйықтау өте қиын міндетке айналады, дегенмен дәрігерлердің ұсыныстары бойынша осы қалыпта жүкті әйел негізінен ұйықтап, демалуы керек.

Кеңес.

Ұйқы кезінде ыңғайлы болу үшін, сондай-ақ болашақ ананың қауіпсіздігі үшін жасалған жүкті және бала емізетіндерге арналған жастықты еске түсірген жөн.

24-ші аптада дәрігерге бару.

Өзіңіздің әл-ауқатыңызға мұқият болыңыз. Егер сіз көру қабілетінің өзгеруі (көру өткірлігінің төмендеуі, көздің алдында "шыбындардың" жыпылықтауы), жүрек айнуы, ұйқының бұзылуы, немқұрайлылық және есте сақтау қабілетінің төмендеуі, желке аймағындағы ауырлық немесе ауырсыну сияқты белгілерді байқасаңыз, дәрігерге міндетті түрде хабарлаңыз. Жоғарыда аталған белгілер преэклампсияның белгісі болуы мүмкін. Дәрігерге уақтылы бару Маңызды⁴.

Соңына дейін преэклампсия мен эклампсияның пайда болу және даму себептері анық болмайды. Алайда, егер алдыңғы жүктілікте ұқсас белгілер байқалса, болашақ анада мұндай патологияның ықтималдығы артады.

Маңызды.

Преэклампсияда қан қысымының көрсеткіштері бұзылады: ол секіріспен және күрт немесе баяу, бірақ тұрақты түрде көтеріледі. Қысымның жоғарылауымен бірге жүретін ісінуді де назардан тыс қалдыруға болмайды⁵.

Босануға дайындық

Сіз жүктіліктің көп бөлігін бастан өткергендіктен, сіз босанудың қалай өтетіні туралы сұраққа қызығушылық таныта бастағаныңыз табиғи нәрсе. Шамамен 24-ші аптада алдағы босану процесіне дайындықты бастау керек. Осы уақытта тыныштандыруға және демалуға, осы тақырып бойынша әдебиеттерді сенімді көздерден үйренуге мүмкіндік беретін тыныс алу әдістерін игеру пайдалы.Дәрігермен кеңескеннен кейін, қарсы көрсетілімдер болмаған кезде және кәсіби нұсқаушының қатысуымен йогадан жеңіл асана, жүкті әйелдерге арналған арнайы жаттығулар, жүзу, аква-аэробика, су-тыныс алу жаттығуларын жасауға болады⁶.

Қызықты.

Екінші триместрдің соңына қарай болашақ ананың ойлары болашақ балаға көбірек көңіл бөледі. Ол көбінесе ойлану және ішкі фокус күйінде бола алады. Психологтар мұны жүктіліктің доминанты деп атайды және ана мен құрсақтағы нәресте арасындағы қалыптасқан байланыстың маңызды көрсеткіші деп санайды.

Жиі демалуға тырысыңыз, табиғаттан ләззат алыңыз, тыныштық пен жайлылықта сүйікті ісіңізбен айналысыңыз және, әрине, дәрігерге баруды ұмытпаңыз.

  • 1.С. Ю. Виноградов, С. В. Диндяев, Е. Е. Виноградова. Основы морфогенеза внутриутробного развития человека (Материалы к изучению медицинской эмбриологии и перинатологии). Учебно-методическое пособие для студентов медицинских вузов и интернов-неонатологов. Иваново 2011. С. 19.
  • 2.С. Ю. Виноградов, С. В.Диндяев, Е. Е. Виноградова. Основы морфогенеза внутриутробного развития человека. С. 19.
  • 3.Акушерство: национальное руководство. под ред. Г. М. Савельевой, Г. Т. Сухих, В. Н. Серова, В. Е. Радзинского. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: ГЭОТАР-Медиа, 2018. - 1088 с. - (Серия "Национальные руководства"). - ISBN 978-5-9704-4551-8. С. 136.
  • 4.Акушерство: национальное руководство. под ред. Г. М. Савельевой, Г. Т. Сухих, В. Н. Серова, В. Е. Радзинского. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: ГЭОТАР-Медиа, 2018. - 1088 с. - (Серия "Национальные руководства"). - ISBN 978-5-9704-4551-8. С. 69.
  • 5.Antonette T. DulayAntonette T. Dulay MD, Main Line Health System. Версия на русском: https://www.msdmanuals.com/ru/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9/%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D0%B0%D0%BA%D1%83%D1%88%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F-%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B5
  • 6.Н. В. Минникаева, А. В. Сапего, Л. Н. Игишева. Хатха-йога как средство пренатальной физической культуры в условиях здоровьесбережения. С. 4-8.
наверх

Nestlé Baby & Me клубына қосылыңыз

Обратная связь
Кері байланыс
Полезные онлайн-программы
Пайдалы онлайн-бағдарламалар
Скидки от наших партнёров
Біздің серіктестерден жеңілдіктер
Всё о развитии и питании малыша
Баланың дамуы мен тамақтануы туралы
разделитель