Жүктіліктің 29-шы аптасы

  Жүктіліктің 29-шы аптасы

 

Жүктіліктің 29-шы аптасы өтіп жатыр! Сіздің денеңіздегі және нәрестенің денесіндегі өзгерістер бір секундқа тоқтамайды, өйткені баланың өмірге келуіне дейін аз ғана уақыт қалды.

Жүктіліктің 29-шы аптасы: нәресте қалай дамиды?

Жүктіліктің 29-шы аптасында тері астындағы майдың мөлшері баланы мерзімінен бұрын босанған жағдайда қатты салқын тиюден қорғауға әлі де қабілетті емес, бірақ егер нәресте туылса, ол өте өміршең болады. Бұлшықет салмағының өсуі жалғасуда. Бұл кезеңде бас тұсаукесері деп аталатындай бала көбінесе басын төмен қаратып орналасады.1

29 аптада баланың миы белсенді дамуын жалғастыруда. Жүктіліктің соңғы айларында нәрестенің миы ұлғайып, қазір жаңа қатпарлар пайда болып, қосымша нейрондық байланыстар қосыла бастайды.

Баланың терісі баяу жазылады, тегіс және қызғылт болады. 29-шы аптада баланың бүкіл денесін жабатын үлпе жүннің мөлшері азаяды, ал баланың басында, керісінше, шаштар саны артады. Баланың басында шаштар осы уақытта қарайып, бұрынғыға қарағанда тез өсе бастайды. Сүйектерде кальций жинала береді.

Білген пайдалы.

Баланың дәмдік әдеттерінің қалыптасуы жатырда басталуы мүмкін екендігі анықталды - нәресте шарана сұйықтығының дәмі мен иісін сезінеді, бұл ананың диетасының ерекшеліктерін көрсетеді. Бұл сигналдар болашақта баланың тағамдық қалауын анықтай алады.

29-шы аптада болашақ нәрестенің ас қорыту жүйесі қалыптасады, бірақ жетілмеген күйінде қалады. Бүйрек белсенді жұмыс істейді және зәрді денеден шығарады. Ішкі ағзалардың жұмысын реттейтін эндокриндік жүйе жетілдіруді жалғастыруда. Оның мүшелері болашақ нәрестені барлық қажеттіліктермен қамтамасыз ету үшін әртүрлі гормондарды қарқынды түрде шығарады және баланың өмірінің алғашқы күндерінде олардың қорын жинайды. Ұйқы безі инсулин шығарады.

Жүктіліктің 29-шы аптасы: болашақ ананың ағзасында не болады?

29 аптада, алдыңғы кезеңдердегідей, жүкті әйелдің жатыры өсе береді. Бұл кейбір ыңғайсыздықты тудыруы мүмкін. Жақын маңдағы органдар қысылып, олардың жағдайы өзгереді, содан осы кезеңде болашақ аналар жиі қыжылға шағымданады.

Жүктілік кезінде, өкінішке орай, қыжылдан толықтай құтылу мүмкін емес. Алайда, сіз оның көріністерін кішкене бөліктерде және күніне 4-5 рет тамақтану арқылы азайтуға болады. Тамақты ұзақ және мұқият шайнау да маңызды.2

Қуықтың қысылуына байланысты жүкті әйел дәретханаға баруға жиі ұмтылуы мүмкін. Бұл құбылыс қалыпты шектерде қарастырылады және босанғанға дейін болашақ анамен бірге жүруі мүмкін.

Босануға дайындық курстары

Жүктіліктің соңғы үшінші триместрінде босанудың ауыртпалықсыз әдістері, босану процесінің әртүрлі кезеңдерінде дұрыс тыныс алу жаттығулары туралы ақпарат алуға уақыт бөлген жөн. Қажетті білім мен дағдыларды уақтылы алу алдын-ала босану күніне (АБК) жақындаған кезде мазасыздық пен толқуды минималды деңгейге дейін азайтуға мүмкіндік береді, сонымен қатар барлық болып жатқан процестерді жақсы түсінуге көмектеседі.

Кеңес.

Болашақ аналардың курстарына алдын-ала жазылыңыз немесе жаңа туған нәрестені кеудеге қалай дұрыс қою керектігін және өмірінің алғашқы күндерінен бастап лактацияны қалай құру керектігін білу үшін емізу бойынша мамандардан кеңес алыңыз.

Мамандар босануға дайындықтың көптеген әдістерін әзірледі және жетілдіруді жалғастыруда. Мұндай әдістер — "Ламаза әдісі" - босануға психопрофилактикалық дайындық әдісі және "Брэдли әдісі".

"Ламаза әдісі" бойынша босануға дайындық тыныс алу жаттығуларын, бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығуларды, медитацияны, массаж негіздерін үйретуді қамтиды.3

"Брэдли әдісі" немесе "күйеуінің басшылығымен босану" бойынша табиғи босану болашақ ананы толық демалуға және дұрыс дем алуға үйрететін дайындықты қамтиды, сонымен бірге болашақ әкені немесе жаттықтырушыны даярлау да маңызды. Босануға қатысатын серіктеске болашақ анаға көмектесу, босанған әйелді дауыс пен массаж арқылы босану әдістерін үйретеді.4

Босануға дайындық курстарында мамандар сізге қалай дұрыс тыныс алу, демалу, босанудың әртүрлі кезеңдерінде өзін қалай ұстау керектігін айтып, құнды тәжірибелерімен бөліседі.

Салмақ қосу және ісінулер

Соңғы триместрдегі болашақ аналар ісінуге алаңдауы мүмкін. Орташа ісіну болашақ аналардың 50-80% -да байқалады.5 Егер ісіну пайда болса, дәрігерден кеңес алу өте маңызды, өйткені олар гестоз белгілерінің бірі болуы мүмкін.

Ыңғайсыздықты жеңілдету үшін бірнеше әдістерді қолдануға болады:

  • Отырған кезде аяғыңызды тірекке қоюға тырысыңыз
  • Тар киім мен аяқ киім киюге болмайды
  • Егер төменгі аяқтың варикозды тамырлары болса, онда компрессиялық шұлық киіңіз .6
  • Сусындардан ауыз суға артықшылық беріңіз

Егер сіздің әл-ауқатыңызда бірдеңе сізді алаңдатса, кеңес алу үшін міндетті түрде дәрігерге хабарласыңыз.

Серіктестік босану: пайдасы немесе зияны?

Серіктестік босану мәселесі көптеген отбасыларда босануға дайындық кезінде көтеріледі. Бала дүниеге келген кезде қатысуға ниет білдірген әкелердің пайызы жыл сайын артып келеді.

Қызықты.

1971 жылы Лондонда өткен халықаралық психосоматикалық медицина конгресінде мамандар серіктеспен және онсыз 45 000 босануды алдын ала зерттегеннен кейін нәтиже берді. Жүргізілген зерттеулерге сәйкес, серіктеспен бірге босану босанған әйелге қорқыныш сезімін азайтуға, қолдауды сезінуге, стрессті жеңілдетуге, сондай-ақ ерлі-зайыптылардың өзара түсіністігін нығайтуға көмектесті. 1971 жылдан бастап мамандар осы саладағы зерттеулерді жалғастырды және жүкті әйелге босану кезінде серіктестің болуының пайдалы әсері туралы көптеген дәлелдер тапты. Сондай ақ босанғанға дейін және босанғаннан кейін жас ананың әл ауқатына оң әсер ететіні расталды.7

Жүктіліктің үшінші триместрі - көптен күткен сәбимен кездесу сәтін жақындататын қызықты және маңызды кезең. Стресстен аулақ болуға тырысыңыз, осы әдемі күту сәттерінен ләззат алыңыз.

  1. В. И. Дуда. Акушерство. С. 86
  2. Е. Еремина. Изжога у беременных: безопасное лечение. С. 17, 20.
  3. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4_%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%B7%D0%B0
  4. https://wiki5.ru/wiki/Bradley_method_of_natural_childbirth
  5. В. Е. Радзинский, Т. В. Хапова, А. С. Оленев, А. В. Соловьева. Отеки у беременных: заболевание или норма? Гинекологая. Том 16. №3. С. 72.
  6. Б. Н. Новиков. Варикозная болезнь нижних конечностей и беременность. РМЖ. Мать и дитя. №1 от 31.01.2011. С. 18.
  7. Е. А. Мокшина, Н. С. Григорьев. Партнерские роды: за и против. ID: 2014‐05‐439‐T‐3939. С 557.
наверх

Nestlé Baby & Me клубына қосылыңыз

Обратная связь
Кері байланыс
Полезные онлайн-программы
Пайдалы онлайн-бағдарламалар
Скидки от наших партнёров
Біздің серіктестерден жеңілдіктер
Всё о развитии и питании малыша
Баланың дамуы мен тамақтануы туралы
разделитель